Често Задавани Въпроси

Как мога да се информирам за статуса на моята поръчка?

Ще получите email  и обаждане от наш служител с потвърждение за статуса на поръчката ви. Ако сте регистриран потребител на нашия сайт, имате пълен достъп до всички свои поръчки в профила си и можете да се информирате за статуса им.

Има ли лимит за минимална или максимална поръчка?


Не, няма.

Каква е цената за доставка на продукти, закупени от онлайн магазина?


Цената ще бъде калкулирана спрямо тежестта на пратките и местонахождението на получателя.


Как мога да отменя поръчка?


Можете да отмените поръчка в рамките на работния ден, в който е направена  като ни уведомите  чрез e-mail  или на телефон. Моля да посочите номера на поръчката, която отказвате.


Мога ли да добавя допълнителни продукти към вече направена поръчка?


Можете да добавите допълнителни продукти  към вече направената поръчка , стига да не е пусната пратката към вас , като ни уведомите по телефона или e-mail. Моля да посочите номера на поръчката.


Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?


Не, не е задължително да се регистрирате. В случай, че решите да го направите, Вие ще пазарувате по-удобно, ще можете да следите статуса на направените поръчки, както и да получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.


Какви са начините, по които мога да направя поръчка?


Можете да направите поръчка в сайта ни, по телефон: 0885828383(BG);


Каква информация е нужна, за да направя поръчка по телефона?


За да направите поръчка без регистрация са нужни: име и фамилия, точен адрес за доставка, телефон за връзка и e-mail. Разбира се, не пропускайте да отбележите името и размера на продукта, който сте си избрали.


Какви са сроковете за доставка?


Стандартният срок за доставка е до 3 работни дни. Останалите продукти са със срок на доставка между 7 и 30 дни, тъй като голяма част от тях се поръчват към производителите по индивидуална заявка на клиента. За ваше улеснение те са обозначени. 

С коя куриерска фирма се осъществява доставката?


Онлайн магазин Amone’ използва куриерските услуги на фирма ‘’Ekont””. В случай че за вас е по удобно да получите пратката си по “Speedy”моля да ни уведомите по телефона , и ние ще се съобразим с вас.

Доставяте ли продукти в чужбина?


Възможна е доставка до всяка точка на Европа, но цената на услугата ще бъде съгласно тарифата на съответната куриерска фирма за избраната държава.


Как да се ориентираме правилно с размерите?


Ако имате въпроси и нужда от съвет, моля, не се колебайте да се свържете с нас на телефон: 0885823383(bg); 


Мога ли да заменя закупен продукт?


При неудовлетворение от закупения продукт можете да го замените или върнете в 14 дневен срок.За повече информация прочетете условията за Връщане и замяна.


Какво е необходимо за да извърша замяна/връщане на продукт?


Закупеният  продукт трябва да бъде изпратен обратно по куриер в рамките на 14 дни от получаването на пратката до адрес: Amone’ boutique гр.Благоевград ПК2700 ул.Петко Д.Петков 15.


 
За чия сметка са куриерските разходи при рекламация или замяна на закупен продукт?

Разходите  по обратната пратка са за сметка на клиента, но вие автоматично получавате БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА  за следваща поръчка.


По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?   

                        
Възстановяването на заплатените суми става по банков път или наложен платеж.
                                                                   

                     
Мога ли да направя промени по поръчката си?


След като сте изпратили Вашата заявка, тя се приема автоматично. Именно за това, промени по поръчката не са желателни. Ако все пак корекцията е необходима, то задължително се свържете с нас най-късно до 3 часа след изпращането на заявката.Моля да посочите номера на поръчката си